РУ БЕ EN

Экскурсионные маршруты

Экскурсионный маршрут "Сем цудаў Маладзечаншчыны"

«СЕМ ЦУДАЎ МАЛАДЗЕЧАНШЧЫНЫ»

 Аўтар: Сліжэўская Ірына Вадзімаўна, навучэнка аб’яднання па інтарэсах «Школа журналістыкі» Дзяржаўнай установы дадатковай адукацыі «Маладзечанскі цэнтр творчасці дзяцей і моладзі «Маладзік».

Кіраўнікі: Шульжыцкая Наталля Віктараўна (намеснік дырэктара Дзяржаўнай установы дадатковай адукацыі «Маладзечанскі цэнтр творчасці дзяцей і моладзі «Маладзік»), Агурцова Анастасія Іванаўна (метадыст Дзяржаўнай установы дадатковай адукацыі «Маладзечанскі цэнтр творчасці дзяцей і моладзі «Маладзік»).

Мэта экскурсіі: фарміраванне ў навучэнцаў грамадзянска-патрыятычных і духоўна-маральных кампетэнцый, пашырэнне іх кругагляду праз турысцка-краязнаўчую дзейнасць.

Задачы экскурсіі:

пазнаёміць навучэнцаў з прыроднай і гісторыка-культурнай спадчынай малой радзімы;

садзейнічаць выхаванню ў падрастаючага пакалення любві і павагі да прыроднай і гісторыка-культурнай спадчыны малой радзімы;

фарміраванне маральных каштоўнасных арыентацый дзяцей и маладзі.

Тып экскурсіі: краязнаўчая, пазнавальная.

Від экскурсіі: аўтобусна-пешаходная.

Працягласць экскурсіі: 3,5 гадзіны.

Працягласць маршруту: 75 км.

Склад групы: навучэнцы 5-11 класаў, настаўнікі, турысты-аматары.

Маршрут экскурсіі: месца сустрэчы з групай каля статуі Багародзіцы ў г. Маладзечне.

г. Маладзечна – в. Груздава – ваколіца аг. Палачаны – в.Талуі – в. Беніца – в. Лешна – г. Маладзечна.

Змест экскурсіі: пазнавальная краязнаўчая экскурсія «Сем цудаў Маладзечаншчына» пазнаёміць экскурсантаў з прыроднымі і гісторыка-культурнымі аб’ектамі малой радзімы – Маладзечанскага краю.

Агульныя метадычныя ўказанні:

экскурсавод павінен быць знаёмы з літаратурай па тэме экскурсіі, сачыць за паведамленнямі ў сродках масавай інфармацыі;

экскурсія павінна весціся ў адпаведнасці з патрабаваннямі дыферэнцыраванага падыходу;

аб’ём матэрыялу даваць з улікам складу групы, яе падрыхтаванасці і ўзроўню ведаў, умела падбіраць адпаведныя прыёмы паказу і аповеду;

не варта злоўжываць вялікай колькасцю дат, лічбаў і нязначных фактаў;

мець пры сабе партфель экскурсавода з неабходнымі рэпрадукцыямі і фотаздымкамі;

пры правядзенні экскурсіі з навучэнцамі неабходна прысутнасць педагога.

Агульныя арганізацыйныя ўказанні:

падчас экскурсіі строга сачыць за выкананнем правілаў бяспекі ўдзельнікамі экскурсіі, правілаў дарожнага руху, інструктаваць экскурсантаў аб нормах бяспекі пры аглядзе аб’ектаў.

Уступ да экскурсіі:

прадстаўленне экскурсавода групе, абмеркаванне арганізацыйных пытанняў;

арганізацыйнае ўступленне пры сустрэчы з групай да пачатку руху;

усталяванне эмацыйна-псіхалагічнага кантакту з групай;

актывізацыя ўвагі і падрыхтоўка групы да правільнага ўспрымання маючай адбыцца экскурсіі;

кароткае паведамленне аб тэме і асноўных аб’ектах экскурсіі.

Працягласць:

уступленне – 10 хвілін;

асноўная частка экскурсіі – 3 гадзіны 30 хвілін;

заключэнне – 10 хвілін.

ТЭХНАЛАГІЧНАЯ КАРТА МАРШРУТА ЭКСКУРСІІ «СЕМ ЦУДАЎ МАЛАДЗЕЧАНШЧЫНЫ»

Маршрут экскурсіі

Аб’екты паказу

Месца прыпынку

Працягласць

паказу

Найменне падтэмы і асноўныя пытанні

Арганізацыйныя пытанні

Метадычныя ўказанні

г. Маладзечна

Бронзавая статуя Багародзіцы

Пляцоўка перад статуяй Багародзіцы

20 хвілін

Гісторыя ўзнікнення бронзавай статуі Багародзіцы. Яе значэнне для Маладзечанскага краю.

Знаёмства з

правіламі паводзін

падчас экскурсіі,

парадкам перамяшчэння,

размяшчэння на месцах прыпынку, мерамі бяспекі).

Прапанаваць групе размясціцца паўкругам не больш чым у два рады

Пераезд г.Маладзечна – в.Груздава (12 км), на аўтобусе – 15 хвілін

в. Груздава

Груздаўская царква Рызапалажэння Прасвятой Багародзіцы, абраз Маці Божай Груздаўскай

Пляцоўка перад Груздаўскай царквой у в. Груздава

20 хвілін

Знаёмства з гісторыяй узнікнення в. Груздава і Груздаўскай царквы, яе экспазіцыяй. Храм з’яўляецца помнікам архітэктуры драўлянага дойлідства.

Група размяшчаецца паўкругам.

Выкарыстоўваць прыёмы паказу (папярэдні агляд, нагляднасць)  і аповеду (экскурсійная даведка)

Пераезд в.Груздава – ваколіца аг. Палачаны (5 км), на аўтобусе – 8 хвілін

аг. Палачаны

Палачанскі цудадзейны камень (каменны крыж)

1-ы км шашы Палачаны-Лебедзева

10 хвілін

Знаёмства з гісторыяй узнікнення валуна-абярэга менавіта на гэтым месцы. Можна пакласці ахвяраванні, загадаць жаданні і тры разы абысці вакол валуна.

Выкананнне правілаў бяспечных паводзін, бо аб’ект знаходзіцца каля дарогі. Група размяшчаецца паўкругам, такім чынам, каб камень быў злева ад іх.

 

Выкарыстоўваць прыёмы: паказу і расказу

Пераезд ваколіца аг. Палачаны – в.Талуі (22 км), на аўтобусе – 30 хвілін

в.Талуі

Вяз-доўгажыхар

в.Талуі

10 хвілін

Батанічнае апісанне вяза. Кароткі гістарычны экскурс падзей, якія "бачыў" вяз.

Група размяшчаецца паўкругам, такім чынам, каб вяз быў справа ад іх.

Выкарыстоўваць прыёмы: паказу і расказу

Пераезд в.Талуі – в.Беніца (6 км), на аўтобусе – 7 хвілін

в. Беніца

Траецкі касцёл у в. Беніца

Пляцоўка перад Траецкім касцёлам

20 хвілін

Аглядная экскурсія. Гісторыя ўзнікнення касцёла і яго архітэктура. Вядомыя землякі, якія наведвалі касцёл.

Група размяшчаецца ў

залежнасці ад паказу

экспазіцый аб’ектаў.

Выкарыстоўваць прыёмы паказу (папярэдні агляд, нагляднасць) і аповеду (экскурсійнай даведкі)

Пераезд в.Беніца – в. Лешна (15 км), на аўтобусе – 20 хвілін

в. Лешна

Гідралагічны помнік прыроды «Крыніца Лешна»

Стаянка каля «Крыніцы Лешна»

20 хвілін

Гідралагічнае апісанне помніка прыроды. Легенды і гісторыі, звязаныя з крыніцай.

Група размяшчаецца справа ад крыніцы. Захаванне правілаў бяспечных паводзін, бо група знаходзіцца каля воднага аб'екта.

Выкарыстоўваць прыёмы: паказу і расказу (апісанне аб’екту)

Пераезд в. Лешна – г. Маладзечна (8 км), на аўтобусе – 10 хвілін

г. Маладзечна

Пояс Вітаўта

Мінскі абласны краязнаўчы музей, г. Маладзечна, вул. Партызанская, 3

30 хвілін

Апісанне пояса і яго гісторыя. Легенды, звязаныя з поясам Вітаўта.

Экскурсію праводзіць экскурсавод музея. Група размяшчаецца паўкругам.

Спалучаць прыёмы гістарычнага аналізу, экскурсійнай даведкі

свернуть

Экскурсионный маршрут "Па Купалаўскіх мясцінах"

«ПА КУПАЛАЎСКІХ МЯСЦІНАХ»

 Аўтары: Савет музея баявой славы «Подзвіг» Маладзечанскай сярэдняй школы №1 імя Янкі Купалы.

Кіраўнікі: Смалонская Вольга Аляксандраўна, дырэктар музея баявой славы «Подзвіг» Маладзечанскай сярэдняй школы №1 імя Янкі Купалы.

Мэта экскурсіі: фарміраванне цікавасці да чытання праз прыцягненне ўвагі да жыцця і творчасці яркага прадстаўніка айчыннай літаратуры Янкі Купалы.

Задачы экскурсіі:

абудзіць цікавасць да жыцця і творчасці Я.Купалы;

пазнаёміць удзельнікаў экскурсіі з месцамі жыцця і творчасці Я.Купалы; фарміраваць мастацкі густ;

выхоўваць павагу да роднай мовы.

Від экскурсіі: комплексная аўтобусная.

Працяг: 520 хвілін (1 дзень, у тым ліку 4 экскурсійныя гадзіны, плюс 4 гадзіны суправаджэння) альбо 360 хвілін (1 дзень, у тым ліку 3 экскурсійныя гадзіны, плюс 3 гадзіны суправаджэння)

Працягласць маршрута: 180 км альбо 220 км.

Змест: экскурсія знаёміць з жыццём і творчасцю Янкі Купалы – класіка беларускай літаратуры.

Экскурсанты, наведаўшы месцы нараджэння і жыцця Янкі Купалы, змогуць пранікнуцца атмасферай, якая натхняла Купалу на напісанне твораў, што сталі класікай беларускай літаратуры. Таксама падчас падарожжа экскурсанты атрымаюць інфармацыю аб гісторыі населеных пунктаў, у якіх робяцца прыпынкі.

Маршрут экскурсіі: г. Маладзечна − в. Яхімоўшчына − в. Вязынка − в. Харужанцы − г. Маладзечна альбо г. Маладзечна − в. Яхімоўшчына − в. Вязынка − в. Харужанцы – г. Мінск – г.п. Радашковічы – г. Маладзечна.

Змест экскурсіі: Экскурсанты, наведаўшы месцы нараджэння і жыцця Янкі Купалы, змогуць пранікнуцца атмасферай, якая натхняла Купалу на напісанне твораў, што сталі класікай беларускай літаратуры. Таксама падчас падарожжа экскурсанты атрымаюць інфармацыю аб гісторыі населеных пунктаў, у якіх робяцца прыпынкі.

ТЭХНАЛАГІЧНАЯ КАРТА МАРШРУТА ЭКСКУРСІІ «ПА КУПАЛАЎСКІХ МЯСЦІНАХ»

Маршрут экскурсіі

Месцы

прыпынкаў

Аб'екты паказу

Час

Асноўны змест экскурсіі. Пералік падтэмаў і

пытынняў

Арганізацыйныя ўказанні

Метадычныя ўказанні

Пачатак экскурсіі

 –

 –

5

Уводзіны да тэмы экскурсіі

Інфармацыйны ўступ

Уводзіны да тэмы. Усталяваць эмацыйна-псіхалагічны кантакт з групай, наладзіць яе на ўспрыняцце экскурсіі. Уступ да экскурсіі зрабіць яркім і вобразным, дадаткова можна выкарыстаць верш Янкі Купалы.

Падчас шляху да першага прыпынку ўспомніць з экскурсантамі лёс і творчасць беларускага паэта, драматурга, публіцыста, перакладчыка, класіка беларускай літаратуры, аднаго з заснавальнікаў новай беларускай літаратуры і літаратурнай мовы Я. Купалы

в. Яхімоўшчына, Маладзечанскі раён, Мінская вобласць

Прыпынак

Будынак былой канторы

бровара, мемарыяльная дошка,

экспазіцыйныя залы музея, пакой-кабінет, дзе жыў Я.Купала

60

Паходжанне назвы вёскі, гісторыя і

адметнасць філіяла, агляд экспазіцыі з тлумачэннямі, наведванне падвала

На прыпынку экскурсавод выводзіць групу з аўтобуса, нагадваючы пра правілы дарожнага руху, падводзіць да музея. Згадаць пра ацярожнасць пры спуску і падняцці па лесвіцы ў падвал

Пры пад’ездзе да хутара звярнуць увагу на прыгажосць роднай прыроды. Даць інфармацыю пра тое, што час для фатаграфавання і набыцця сувенірнай прадукцыі будзе дадзены пасля асноўнага экскурсійнага часу

в. Вязынка – в.

Харужанцы

Пераезд

Прыгажосць прыроды

30

Даць магчымасць адпачыць падчас руху. Пры правядзенні

экскурсіі для вучняў I-II ступені навучання даць магчымасць

падсілкавацца

Расказ вядзецца падчас руху

Даць даведку аб Лагойскім раёне (яго тэрыторыі, прыродзе, культуры і гісторыі).

Варыянт лагічнага пераходу:

« Лагойшчына — радзіма вядомых беларускіх пісьменнікаў і паэтаў: Змітрака Бядулі, Ядзвігіна Ш. (А.Лявіцкі), Леапольда Радзевіча, Ніла Гілевіча, Івана Пташнікава і інш. На лагойскай зямлі вырас і сфарміраваўся як вялікі нацыянальны паэт не  толькі  беларускай  зямлі,  але  і  ўсяго

славянскага свету — Янка Купала.»

в. Харужанцы

Філіял «Акопы»

Будынак і экспазіцыя музея

60

Адзначыць, што тут Купала нарадзіўся як лірык сусветнага значэння і выдатны драматург, гісторыя філіяла, агляд

экспазіцыі

Напомніць аб правілах бяспечных паводзін

Падкрэсліць адметнасць філіяла праз наяўнасць тэатральнай залы. Устанавіць сувязь з творчасцю Янкі Купалы. Даць інфармацыю пра працяг тэмы у далейшай часцы эксурсійнага часу, тым самым зацікавіць экскурсантаў. Пазнаёміць з невялікім гаем, летнім амфітэатрам

в. Харужанцы – г.п.

Радашковічы – г. Мінск

Пераезд. Прыпынак. Вяртанне ў г.Маладзечна

Нацыянальны акадэмічны тэатр імя Я. Купалы

40(180)

Першы паказ п’есы «Паўлінка», гіторыя тэатра імя Я.Купалы

Расказ вядзецца падчас руху.

На прыпынках згадаць пра правілы паводзінаў

Лагічны пераход: «Іменем паэта названы Нацыянальны акадэмічны тэатр у г. Мінску »

Варыянт лагічнага пераходу: «У Радашковічах пакінулі сляды знакамітыя людзі: Максім Танк, Язэп Драздовіч, Браніслаў Тарашкевіч… Нельга тут не сказаць і пра Янку Купалу…».

Пры магчымасці, альбо у павялічанай версіі экскурсіі можа быць прапанавана наведванне Нацыянальнага акадэмічнага тэатра імя Янкі Купалы, дзе ў пастаянным рэпертуары можна паглядзець п'есу «Паўлінка»

 
свернуть

Экскурсионный маршрут "По местам славы и скорби Красного"

 «ПО МЕСТАМ СЛАВЫ И СКОРБИ КРАСНОГО»

 Авторы: учащиеся историко-краеведческого кружка ГУО «Красненская средняя школа Молодечненского района» Бернацкий Антон, Козел Есения, Кучко Алина.

Руководитель: Черняева Светлана Владимировна, учитель английского языка, педагог дополнительного образования.

Цель экскурсии: создание условий для формирования гражданско-патриотических и духовно-нравственных качеств личности, уважительного отношения к людям, достижениям белорусского народа через приобщение к историко-культурным ценностям родного края.

Задачи экскурсии:

познакомить участников экскурсии с историей населенного пункта, героическим прошлым деревни Красное, а также с именами воинов-освободителей, земляков и других участников военных действий;

сформировать представление о памятниках и памятных знаках в деревне Красное;

развивать экскурсионно-туристическую деятельность в регионе, популяризовать краеведческие экскурсии.

Тип экскурсии: историко-краеведческая.

Возрастная категория: 10+

Способ передвижения: пешая, велосипедная, автобусная или автомобильная экскурсия.

Продолжительность: 2 часа.

Протяженность: 3 км.

Маршрут экскурсии: улица 1 Мая, перед Домом культуры – улица 1 Мая, перед зданием Красненского сельского исполнительного комитета – улица 1 Мая, центральная площадь – улица Набережная – улица Башмакова – улица Привокзальная, станция Уша – западный край деревни Красное (в направлении Молодечно), за войсковой частью – переулок Карбышева.

Общие организационные указания:

во время экскурсии строго следить за соблюдением правил безопасности участниками экскурсии, правил дорожного движения, инструктировать экскурсантов о соблюдении норм безопасности при осмотре объектов.

Вступление к экскурсии:

организационное вступление сделать при встрече с группой до начала движения, представиться группе, оговорить необходимые организационные вопросы и напомнить о правилах поведения во время экскурсии и нормах безопасности;

в информационной части вступления кратко сообщить о теме и основных объектах экскурсии;

познакомить с историей деревни Красное;

настроить экскурсантов на восприятие предстоящей экскурсии и установить с ними эмоционально-психологический контакт.

Продолжительность вступления 10 минут.

Заключение. Заключение сделать у памятника Д.М. Карбышеву.

Продолжительность заключения – 10 минут.

ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КАРТА МАРШРУТА ЭКСКУРСИИ «ПО МЕСТАМ СЛАВЫ И СКОРБИ КРАСНОГО»

Пункт маршрута

Объекты

Время

 

Основное содержание экскурсии

Организационные и методические указания

д.Красное, ул. 1 Мая, перед Домом культуры

Памятник советским танкистам

15 минут

Установлен в знак памяти о погибших воинах роты Григория Григорьевича Кияшко 45-го танкового полка 9-й гвардейской механизированной бригады. Они первыми ворвались в Красное 2 июля 1944 года и почти все погибли.

Знакомство с правилами поведения во время экскурсии, мер безопасности и порядок задачи вопросов (в конце экскурсии).

д.Красное, ул. 1 Мая, перед зданием Красненского сельского исполнительного комитета

Памятник землякам

10 минут

Скульптура воина, который держит в руках каску и поднятый вверх автомат, – свидетельство окончания войны, была установлена в честь 64 красненцев, которые отдали свою жизнь за Родину.

Группа располагается полукругом.

д.Красное, ул. 1 Мая, центральная площадь

Памятник воинам-освободителям

10 минут

Памятник воинам-освободителям – танк Т-34 на постаменте. Утром 4 июля 1944 года вместе с танкистами в бой за деревню вступила 31-я стрелковая дивизия во главе с генерал-майором И. К. Щербином 16-го гвардейского стрелкового корпуса. После жестокого сражения Красное было освобождено.

Группа располагается полукругом.

д.Красное, ул. Набережная

Памятник жертвам фашистов

15 минут

В годы Великой Отечественной войны в Красном фашисты разместили часть лагеря для военнопленных. Надпись на обелиске свидетельствует о захоронении 800 военнопленных, уничтоженных немецко-фашистскими оккупантами.

Группа располагается полукругом.

д.Красное, ул. Башмакова

Памятник военнопленным. Братская могила

15 минут

В годы Великой Отечественной войны в Красном фашисты разместили часть лагеря для военнопленных. Надпись на обелиске свидетельствует о захоронении 800 военнопленных, уничтоженных немецко-фашистскими оккупантами.

Группа располагается полукругом.

д.Красное, ул. Привокзальная

Памятник советским воинам и железнодорожникам. Братская могила

15 минут

Памятник – женщина в трауре. Вся боль и печаль о трагедии (взорванном железнодорожном составе) отображается в собирательном образе женщины. Кажется, что вот только сейчас прибежала к месту катастрофы мать, жена, сестра и остановилась как вкопанная перед погибшими близкими ей людьми.

Группа располагается полукругом.

Западный край деревни Красное (в направлении Молодечно), за войсковой частью

Памятник советским воинам, партизанам, летчикам. Братские могилы

15 минут

Три братские могилы. В двух могилах похоронены бойцы и партизаны, погибшие в 1944 году при освобождении Молодечненщины от захватчиков. В третьей могиле в 1969 году захоронены останки экипажа «ДБ-3Ф». На стеле могилы летчиков прикреплен винт от найденного в Чистинском болоте самолета. Рядом со стелой ракета, направленная ввысь - символ стремления летчиков в небо.

Группа располагается полукругом.

д.Красное, переулок Карбышева.

Памятник Д.М. Карбышеву

25 минут

Дмитрий Михайлович Карбышев – генерал-лейтенант инженерных войск, доктор военных наук, профессор, Герой Советского Союза. Потеряв надежду использовать советского генерала в своих целях, немцы в ночь с 17 на 18 января 1945 г. вывели его раздетого на мороз и обливали холодной водой до тех пор, пока он не превратился в ледяную глыбу.

Группа располагается полукругом. Заключение экскурсии.

 

свернуть

Экскурсионный маршрут "Откройте мир гончарного мастерства"

«ОТКРОЙТЕ МИР ГОНЧАРНОГО МАСТЕРСТВА»

Автор: Сивиринова Полина, учащаяся 11 «А» класса ГУО «Радошковичская средняя школа Молодечненского района».

Руководитель: Кулакович Наталья Витальевна, учитель английского языка ГУО «Радошковичская средняя школа Молодечненского района».

Цель экскурсии: создание условий для знакомства учащихся с организацией гончарного производства и с местными мастерами-керамистами.

Задачи экскурсии:

содействовать развитию творческих способностей, формированию эстетического вкуса;

создать условия для осознанного в дальнейшем выбора профессии.

Тип экскурсии по содержанию: тематическая (производственно-техническая, профессионально-ориентационная для учащихся).

Форма проведения: экскурсия-демонстрация (ознакомление с производственным процессом изготовления изделий из глины и мастер-класс).

Вид экскурсии: транспортно-пешеходная.

Продолжительность экскурсии: до 6 часов.

Протяженность маршрута: 81 км.

Маршрут экскурсии: г. Молодечно – г.п. Радошковичи, ул. Советская, 12 – д. Городок, ул. Галейки, 1 – г. Молодечно.

Содержание экскурсии: во время экскурсии участники смогут проследить за полным процессом превращения комочка глины в готовое изделие, а также самостоятельно принять участие в изготовлении изделия из глины, посетив мастер-класс.

Общие организационные указания:

провести инструктаж о соблюдении правил и норм безопасности во время посещения производства;

во время экскурсии строго следить за соблюдением правил безопасного поведения экскурсантами.

Данный маршрут применим как дополнение к урокам в 9 классе по учебному предмету «Химия», раздел «Неорганическая химия. Вяжущие строительные материалы на основе соединений кремния», а также в 11 профильном классе на этапе повторения пройденного материала. Кроме того, маршрут можно использовать в рамках мероприятий шестого школьного дня и мероприятий профориентационной направленности.

 

ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КАРТА МАРШРУТА ЭКСКУРСИИ

«ОТКРОЙТЕ МИР ГОНЧАРНОГО МАСТЕРСТВА»

Пункт маршрута

Объекты

Время

 

Основное содержание экскурсии

Организационные и методические указания

г. Молодечно

45 минут

Встреча с группой, знакомство с гидом и экскурсионным маршрутом, вводная беседа об истории гончарного дела на территории Беларуси

Установление эмоционально-психологического контакта с группой, напоминание правил поведения в автобусе и общественных местах.

Беседа ведется во время движения автобуса.

г.п. Радошковичи,

ул. Советская, 12

ОАО «Белхудожкерамика»

60-70 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 минут

Ознакомление с полным циклом производства керамической продукции на территории предприятия, начиная с формовки изделия, и заканчивая его росписью. Участники экскурсии имеют возможность встретиться с людьми разных профессий: гончарами, декораторами, художниками и другими.

Участие в мастер-классе «Лепка из глины». Полученный в результате продукт остается на память экскурсантам.

Посещение выставочного зала, где можно увидеть разнообразие художественных изделий за всю историю существования производства.

Поход в магазин готовой продукции «Керамика» с возможностью приобрести сувениры или глину для лепки

Проводится обязательная беседа по технике безопасного поведения на производстве (в цехах).

Дается информация, где можно сфотографироваться и купить сувенирную продукцию.

Во время мастер-класса экскурсанты набивают глину в одну из гипсовых форм и таким образом получают сырое изделие в виде какой-либо фигурки: бабочки, листочка и пр. (изделие можно забрать с собой на память).

В конце экскурсии каждый участник получает сувенир от предприятия.

Дни посещения: пн. – пт. (предпочтительна первая половина дня)

Стоимость экскурсии – 9 рублей.

Контакты: +375 29 501-57-03

                   +375 176 79-53-88

д. Городок,

ул. Галейки, 1

Агроусадьба «Традиции и современность»

(культурно-историческая территория)

30 минут на переезд из г.п. Радошковичи в аг. Городок

 

 

145 минут на пребывание в агроусадьбе

Приезд и размещение в агроусадьбе, угощение ароматным напитком на основе имбиря, куркумы, лимона и шиповника. В комфортной обстановке опытный мастер-керамист расскажет о технологии и способах работы с глиной, поделиться секретами своего мастерства и предложит изготовить сувенирный предмет с использованием смешанной техники декорирования в рамках мастер-класса.

Экскурсовод напоминает о важности бережного отношения к природе, о соблюдении правил общественного порядка на территории агроусадьбы

 

 

Стоимость пребывания в агроусадьбе – 12 рублей

Контакты: +375 29 172-16-41

Лина Иосифовна Цивина

artlina2013@mail.ru

г. Молодечно

       _______

 

45 минут

Завершение экскурсии, подведение итогов

Возможно проведение викторины по результатам экскурсии

 

Участникам предлагается сохранить QR-код онлайн-карты маршрута для личного пользования или получить буклет (прилагается к маршруту).

 

свернуть

Интернет-ресурсы: