Экскурсионные маршруты
Экскурсионный маршрут "Сем цудаў Маладзечаншчыны"
«СЕМ ЦУДАЎ МАЛАДЗЕЧАНШЧЫНЫ»
Аўтар: Сліжэўская Ірына Вадзімаўна, навучэнка аб’яднання па інтарэсах «Школа журналістыкі» Дзяржаўнай установы адукацыі «Маладзечанскі цэнтр творчасці дзяцей і моладзі «Маладзік».
Кіраўнікі: Шульжыцкая Наталля Віктараўна (намеснік дырэктара Дзяржаўнай установы адукацыі «Маладзечанскі цэнтр творчасці дзяцей і моладзі «Маладзік»), Агурцова Анастасія Іванаўна (метадыст Дзяржаўнай установы адукацыі «Маладзечанскі цэнтр творчасці дзяцей і моладзі «Маладзік»).
Мэта экскурсіі: фарміраванне ў навучэнцаў грамадзянска-патрыятычных і духоўна-маральных кампетэнцый, пашырэнне іх кругагляду праз турысцка-краязнаўчую дзейнасць.
Задачы экскурсіі:
пазнаёміць навучэнцаў з прыроднай і гісторыка-культурнай спадчынай малой радзімы;
садзейнічаць выхаванню ў падрастаючага пакалення любві і павагі да прыроднай і гісторыка-культурнай спадчыны малой радзімы;
фарміраванне маральных каштоўнасных арыентацый дзяцей и маладзі.
Тып экскурсіі: краязнаўчая, пазнавальная.
Від экскурсіі: аўтобусна-пешаходная.
Працягласць экскурсіі: 3,5 гадзіны.
Працягласць маршруту: 75 км.
Склад групы: навучэнцы 5-11 класаў, настаўнікі, турысты-аматары.
Маршрут экскурсіі: месца сустрэчы з групай каля статуі Багародзіцы ў г. Маладзечне.
г. Маладзечна – в. Груздава – ваколіца аг. Палачаны – в.Талуі – в. Беніца – в. Лешна – г. Маладзечна.
Змест экскурсіі: пазнавальная краязнаўчая экскурсія «Сем цудаў Маладзечаншчына» пазнаёміць экскурсантаў з прыроднымі і гісторыка-культурнымі аб’ектамі малой радзімы – Маладзечанскага краю.
Агульныя метадычныя ўказанні:
экскурсавод павінен быць знаёмы з літаратурай па тэме экскурсіі, сачыць за паведамленнямі ў сродках масавай інфармацыі;
экскурсія павінна весціся ў адпаведнасці з патрабаваннямі дыферэнцыраванага падыходу;
аб’ём матэрыялу даваць з улікам складу групы, яе падрыхтаванасці і ўзроўню ведаў, умела падбіраць адпаведныя прыёмы паказу і аповеду;
не варта злоўжываць вялікай колькасцю дат, лічбаў і нязначных фактаў;
мець пры сабе партфель экскурсавода з неабходнымі рэпрадукцыямі і фотаздымкамі;
пры правядзенні экскурсіі з навучэнцамі неабходна прысутнасць педагога.
Агульныя арганізацыйныя ўказанні:
падчас экскурсіі строга сачыць за выкананнем правілаў бяспекі ўдзельнікамі экскурсіі, правілаў дарожнага руху, інструктаваць экскурсантаў аб нормах бяспекі пры аглядзе аб’ектаў.
Уступ да экскурсіі:
прадстаўленне экскурсавода групе, абмеркаванне арганізацыйных пытанняў;
арганізацыйнае ўступленне пры сустрэчы з групай да пачатку руху;
усталяванне эмацыйна-псіхалагічнага кантакту з групай;
актывізацыя ўвагі і падрыхтоўка групы да правільнага ўспрымання маючай адбыцца экскурсіі;
кароткае паведамленне аб тэме і асноўных аб’ектах экскурсіі.
Працягласць:
уступленне – 10 хвілін;
асноўная частка экскурсіі – 3 гадзіны 30 хвілін;
заключэнне – 10 хвілін.
ТЭХНАЛАГІЧНАЯ КАРТА МАРШРУТА ЭКСКУРСІІ «СЕМ ЦУДАЎ МАЛАДЗЕЧАНШЧЫНЫ»
Маршрут экскурсіі |
Аб’екты паказу |
Месца прыпынку |
Працягласць паказу |
Найменне падтэмы і асноўныя пытанні |
Арганізацыйныя пытанні |
Метадычныя ўказанні |
г. Маладзечна |
Бронзавая статуя Багародзіцы |
Пляцоўка перад статуяй Багародзіцы |
20 хвілін |
Гісторыя ўзнікнення бронзавай статуі Багародзіцы. Яе значэнне для Маладзечанскага краю. |
Знаёмства з правіламі паводзін падчас экскурсіі, парадкам перамяшчэння, размяшчэння на месцах прыпынку, мерамі бяспекі). |
Прапанаваць групе размясціцца паўкругам не больш чым у два рады |
Пераезд г.Маладзечна – в.Груздава (12 км), на аўтобусе – 15 хвілін |
||||||
в. Груздава |
Груздаўская царква Рызапалажэння Прасвятой Багародзіцы, абраз Маці Божай Груздаўскай |
Пляцоўка перад Груздаўскай царквой у в. Груздава |
20 хвілін |
Знаёмства з гісторыяй узнікнення в. Груздава і Груздаўскай царквы, яе экспазіцыяй. Храм з’яўляецца помнікам архітэктуры драўлянага дойлідства. |
Група размяшчаецца паўкругам. |
Выкарыстоўваць прыёмы паказу (папярэдні агляд, нагляднасць) і аповеду (экскурсійная даведка) |
Пераезд в.Груздава – ваколіца аг. Палачаны (5 км), на аўтобусе – 8 хвілін |
||||||
аг. Палачаны |
Палачанскі цудадзейны камень (каменны крыж) |
1-ы км шашы Палачаны-Лебедзева |
10 хвілін |
Знаёмства з гісторыяй узнікнення валуна-абярэга менавіта на гэтым месцы. Можна пакласці ахвяраванні, загадаць жаданні і тры разы абысці вакол валуна. |
Выкананнне правілаў бяспечных паводзін, бо аб’ект знаходзіцца каля дарогі. Група размяшчаецца паўкругам, такім чынам, каб камень быў злева ад іх.
|
Выкарыстоўваць прыёмы: паказу і расказу |
Пераезд ваколіца аг. Палачаны – в.Талуі (22 км), на аўтобусе – 30 хвілін |
||||||
в.Талуі |
Вяз-доўгажыхар |
в.Талуі |
10 хвілін |
Батанічнае апісанне вяза. Кароткі гістарычны экскурс падзей, якія "бачыў" вяз. |
Група размяшчаецца паўкругам, такім чынам, каб вяз быў справа ад іх. |
Выкарыстоўваць прыёмы: паказу і расказу |
Пераезд в.Талуі – в.Беніца (6 км), на аўтобусе – 7 хвілін |
||||||
в. Беніца |
Траецкі касцёл у в. Беніца |
Пляцоўка перад Траецкім касцёлам |
20 хвілін |
Аглядная экскурсія. Гісторыя ўзнікнення касцёла і яго архітэктура. Вядомыя землякі, якія наведвалі касцёл. |
Група размяшчаецца ў залежнасці ад паказу экспазіцый аб’ектаў. |
Выкарыстоўваць прыёмы паказу (папярэдні агляд, нагляднасць) і аповеду (экскурсійнай даведкі) |
Пераезд в.Беніца – в. Лешна (15 км), на аўтобусе – 20 хвілін |
||||||
в. Лешна |
Гідралагічны помнік прыроды «Крыніца Лешна» |
Стаянка каля «Крыніцы Лешна» |
20 хвілін |
Гідралагічнае апісанне помніка прыроды. Легенды і гісторыі, звязаныя з крыніцай. |
Група размяшчаецца справа ад крыніцы. Захаванне правілаў бяспечных паводзін, бо група знаходзіцца каля воднага аб'екта. |
Выкарыстоўваць прыёмы: паказу і расказу (апісанне аб’екту) |
Пераезд в. Лешна – г. Маладзечна (8 км), на аўтобусе – 10 хвілін |
||||||
г. Маладзечна |
Пояс Вітаўта |
Мінскі абласны краязнаўчы музей, г. Маладзечна, вул. Партызанская, 3 |
30 хвілін |
Апісанне пояса і яго гісторыя. Легенды, звязаныя з поясам Вітаўта. |
Экскурсію праводзіць экскурсавод музея. Група размяшчаецца паўкругам. |
Спалучаць прыёмы гістарычнага аналізу, экскурсійнай даведкі |
Экскурсионный маршрут "Па Купалаўскіх мясцінах"
Аўтары: Савет музея баявой славы «Подзвіг» Маладзечанскай сярэдняй школы №1 імя Янкі Купалы.
Кіраўнікі: Смалонская Вольга Аляксандраўна, дырэктар музея баявой славы «Подзвіг» Маладзечанскай сярэдняй школы №1 імя Янкі Купалы.
Мэта экскурсіі: фарміраванне цікавасці да чытання праз прыцягненне ўвагі да жыцця і творчасці яркага прадстаўніка айчыннай літаратуры Янкі Купалы.
Задачы экскурсіі:
абудзіць цікавасць да жыцця і творчасці Я.Купалы;
пазнаёміць удзельнікаў экскурсіі з месцамі жыцця і творчасці Я.Купалы; фарміраваць мастацкі густ;
выхоўваць павагу да роднай мовы.
Від экскурсіі: комплексная аўтобусная.
Працяг: 520 хвілін (1 дзень, у тым ліку 4 экскурсійныя гадзіны, плюс 4 гадзіны суправаджэння) альбо 360 хвілін (1 дзень, у тым ліку 3 экскурсійныя гадзіны, плюс 3 гадзіны суправаджэння)
Працягласць маршрута: 180 км альбо 220 км.
Змест: экскурсія знаёміць з жыццём і творчасцю Янкі Купалы – класіка беларускай літаратуры.
Экскурсанты, наведаўшы месцы нараджэння і жыцця Янкі Купалы, змогуць пранікнуцца атмасферай, якая натхняла Купалу на напісанне твораў, што сталі класікай беларускай літаратуры. Таксама падчас падарожжа экскурсанты атрымаюць інфармацыю аб гісторыі населеных пунктаў, у якіх робяцца прыпынкі.
Маршрут экскурсіі: г. Маладзечна − в. Яхімоўшчына − в. Вязынка − в. Харужанцы − г. Маладзечна альбо г. Маладзечна − в. Яхімоўшчына − в. Вязынка − в. Харужанцы – г. Мінск – г.п. Радашковічы – г. Маладзечна.
Змест экскурсіі: Экскурсанты, наведаўшы месцы нараджэння і жыцця Янкі Купалы, змогуць пранікнуцца атмасферай, якая натхняла Купалу на напісанне твораў, што сталі класікай беларускай літаратуры. Таксама падчас падарожжа экскурсанты атрымаюць інфармацыю аб гісторыі населеных пунктаў, у якіх робяцца прыпынкі.
ТЭХНАЛАГІЧНАЯ КАРТА МАРШРУТА ЭКСКУРСІІ «ПА КУПАЛАЎСКІХ МЯСЦІНАХ»
Маршрут экскурсіі |
Месцы прыпынкаў |
Аб'екты паказу |
Час |
Асноўны змест экскурсіі. Пералік падтэмаў і пытынняў |
Арганізацыйныя ўказанні |
Метадычныя ўказанні |
Пачатак экскурсіі |
– |
– |
5 |
Уводзіны да тэмы экскурсіі |
Інфармацыйны ўступ |
Уводзіны да тэмы. Усталяваць эмацыйна-псіхалагічны кантакт з групай, наладзіць яе на ўспрыняцце экскурсіі. Уступ да экскурсіі зрабіць яркім і вобразным, дадаткова можна выкарыстаць верш Янкі Купалы. Падчас шляху да першага прыпынку ўспомніць з экскурсантамі лёс і творчасць беларускага паэта, драматурга, публіцыста, перакладчыка, класіка беларускай літаратуры, аднаго з заснавальнікаў новай беларускай літаратуры і літаратурнай мовы Я. Купалы |
в. Яхімоўшчына, Маладзечанскі раён, Мінская вобласць |
Прыпынак |
Будынак былой канторы бровара, мемарыяльная дошка, экспазіцыйныя залы музея, пакой-кабінет, дзе жыў Я.Купала |
60 |
Паходжанне назвы вёскі, гісторыя і адметнасць філіяла, агляд экспазіцыі з тлумачэннямі, наведванне падвала |
На прыпынку экскурсавод выводзіць групу з аўтобуса, нагадваючы пра правілы дарожнага руху, падводзіць да музея. Згадаць пра ацярожнасць пры спуску і падняцці па лесвіцы ў падвал |
Пры пад’ездзе да хутара звярнуць увагу на прыгажосць роднай прыроды. Даць інфармацыю пра тое, што час для фатаграфавання і набыцця сувенірнай прадукцыі будзе дадзены пасля асноўнага экскурсійнага часу |
в. Вязынка – в. Харужанцы |
Пераезд |
Прыгажосць прыроды |
30 |
Даць магчымасць адпачыць падчас руху. Пры правядзенні экскурсіі для вучняў I-II ступені навучання даць магчымасць падсілкавацца |
Расказ вядзецца падчас руху |
Даць даведку аб Лагойскім раёне (яго тэрыторыі, прыродзе, культуры і гісторыі). Варыянт лагічнага пераходу: « Лагойшчына — радзіма вядомых беларускіх пісьменнікаў і паэтаў: Змітрака Бядулі, Ядзвігіна Ш. (А.Лявіцкі), Леапольда Радзевіча, Ніла Гілевіча, Івана Пташнікава і інш. На лагойскай зямлі вырас і сфарміраваўся як вялікі нацыянальны паэт не толькі беларускай зямлі, але і ўсяго славянскага свету — Янка Купала.» |
в. Харужанцы |
Філіял «Акопы» |
Будынак і экспазіцыя музея |
60 |
Адзначыць, што тут Купала нарадзіўся як лірык сусветнага значэння і выдатны драматург, гісторыя філіяла, агляд экспазіцыі |
Напомніць аб правілах бяспечных паводзін |
Падкрэсліць адметнасць філіяла праз наяўнасць тэатральнай залы. Устанавіць сувязь з творчасцю Янкі Купалы. Даць інфармацыю пра працяг тэмы у далейшай часцы эксурсійнага часу, тым самым зацікавіць экскурсантаў. Пазнаёміць з невялікім гаем, летнім амфітэатрам |
в. Харужанцы – г.п. Радашковічы – г. Мінск |
Пераезд. Прыпынак. Вяртанне ў г.Маладзечна |
Нацыянальны акадэмічны тэатр імя Я. Купалы |
40(180) |
Першы паказ п’есы «Паўлінка», гіторыя тэатра імя Я.Купалы |
Расказ вядзецца падчас руху. На прыпынках згадаць пра правілы паводзінаў |
Лагічны пераход: «Іменем паэта названы Нацыянальны акадэмічны тэатр у г. Мінску » Варыянт лагічнага пераходу: «У Радашковічах пакінулі сляды знакамітыя людзі: Максім Танк, Язэп Драздовіч, Браніслаў Тарашкевіч… Нельга тут не сказаць і пра Янку Купалу…». Пры магчымасці, альбо у павялічанай версіі экскурсіі можа быць прапанавана наведванне Нацыянальнага акадэмічнага тэатра імя Янкі Купалы, дзе ў пастаянным рэпертуары можна паглядзець п'есу «Паўлінка» |
Экскурсионный маршрут "По местам славы и скорби Красного"
«ПО МЕСТАМ СЛАВЫ И СКОРБИ КРАСНОГО»
Авторы: учащиеся историко-краеведческого кружка ГУО «Красненская средняя школа Молодечненского района» Бернацкий Антон, Козел Есения, Кучко Алина.
Руководитель: Черняева Светлана Владимировна, учитель английского языка, педагог дополнительного образования.
Цель экскурсии: создание условий для формирования гражданско-патриотических и духовно-нравственных качеств личности, уважительного отношения к людям, достижениям белорусского народа через приобщение к историко-культурным ценностям родного края.
Задачи экскурсии:
познакомить участников экскурсии с историей населенного пункта, героическим прошлым деревни Красное, а также с именами воинов-освободителей, земляков и других участников военных действий;
сформировать представление о памятниках и памятных знаках в деревне Красное;
развивать экскурсионно-туристическую деятельность в регионе, популяризовать краеведческие экскурсии.
Тип экскурсии: историко-краеведческая.
Возрастная категория: 10+
Способ передвижения: пешая, велосипедная, автобусная или автомобильная экскурсия.
Продолжительность: 2 часа.
Протяженность: 3 км.
Маршрут экскурсии: улица 1 Мая, перед Домом культуры – улица 1 Мая, перед зданием Красненского сельского исполнительного комитета – улица 1 Мая, центральная площадь – улица Набережная – улица Башмакова – улица Привокзальная, станция Уша – западный край деревни Красное (в направлении Молодечно), за войсковой частью – переулок Карбышева.
Общие организационные указания:
во время экскурсии строго следить за соблюдением правил безопасности участниками экскурсии, правил дорожного движения, инструктировать экскурсантов о соблюдении норм безопасности при осмотре объектов.
Вступление к экскурсии:
организационное вступление сделать при встрече с группой до начала движения, представиться группе, оговорить необходимые организационные вопросы и напомнить о правилах поведения во время экскурсии и нормах безопасности;
в информационной части вступления кратко сообщить о теме и основных объектах экскурсии;
познакомить с историей деревни Красное;
настроить экскурсантов на восприятие предстоящей экскурсии и установить с ними эмоционально-психологический контакт.
Продолжительность вступления 10 минут.
Заключение. Заключение сделать у памятника Д.М. Карбышеву.
Продолжительность заключения – 10 минут.
ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КАРТА МАРШРУТА ЭКСКУРСИИ «ПО МЕСТАМ СЛАВЫ И СКОРБИ КРАСНОГО»
Пункт маршрута |
Объекты |
Время
|
Основное содержание экскурсии |
Организационные и методические указания |
д.Красное, ул. 1 Мая, перед Домом культуры |
Памятник советским танкистам |
15 минут |
Установлен в знак памяти о погибших воинах роты Григория Григорьевича Кияшко 45-го танкового полка 9-й гвардейской механизированной бригады. Они первыми ворвались в Красное 2 июля 1944 года и почти все погибли. |
Знакомство с правилами поведения во время экскурсии, мер безопасности и порядок задачи вопросов (в конце экскурсии). |
д.Красное, ул. 1 Мая, перед зданием Красненского сельского исполнительного комитета |
Памятник землякам |
10 минут |
Скульптура воина, который держит в руках каску и поднятый вверх автомат, – свидетельство окончания войны, была установлена в честь 64 красненцев, которые отдали свою жизнь за Родину. |
Группа располагается полукругом. |
д.Красное, ул. 1 Мая, центральная площадь |
Памятник воинам-освободителям |
10 минут |
Памятник воинам-освободителям – танк Т-34 на постаменте. Утром 4 июля 1944 года вместе с танкистами в бой за деревню вступила 31-я стрелковая дивизия во главе с генерал-майором И. К. Щербином 16-го гвардейского стрелкового корпуса. После жестокого сражения Красное было освобождено. |
Группа располагается полукругом. |
д.Красное, ул. Набережная |
Памятник жертвам фашистов |
15 минут |
В годы Великой Отечественной войны в Красном фашисты разместили часть лагеря для военнопленных. Надпись на обелиске свидетельствует о захоронении 800 военнопленных, уничтоженных немецко-фашистскими оккупантами. |
Группа располагается полукругом. |
д.Красное, ул. Башмакова |
Памятник военнопленным. Братская могила |
15 минут |
В годы Великой Отечественной войны в Красном фашисты разместили часть лагеря для военнопленных. Надпись на обелиске свидетельствует о захоронении 800 военнопленных, уничтоженных немецко-фашистскими оккупантами. |
Группа располагается полукругом. |
д.Красное, ул. Привокзальная |
Памятник советским воинам и железнодорожникам. Братская могила |
15 минут |
Памятник – женщина в трауре. Вся боль и печаль о трагедии (взорванном железнодорожном составе) отображается в собирательном образе женщины. Кажется, что вот только сейчас прибежала к месту катастрофы мать, жена, сестра и остановилась как вкопанная перед погибшими близкими ей людьми. |
Группа располагается полукругом. |
Западный край деревни Красное (в направлении Молодечно), за войсковой частью |
Памятник советским воинам, партизанам, летчикам. Братские могилы |
15 минут |
Три братские могилы. В двух могилах похоронены бойцы и партизаны, погибшие в 1944 году при освобождении Молодечненщины от захватчиков. В третьей могиле в 1969 году захоронены останки экипажа «ДБ-3Ф». На стеле могилы летчиков прикреплен винт от найденного в Чистинском болоте самолета. Рядом со стелой ракета, направленная ввысь - символ стремления летчиков в небо. |
Группа располагается полукругом. |
д.Красное, переулок Карбышева. |
Памятник Д.М. Карбышеву |
25 минут |
Дмитрий Михайлович Карбышев – генерал-лейтенант инженерных войск, доктор военных наук, профессор, Герой Советского Союза. Потеряв надежду использовать советского генерала в своих целях, немцы в ночь с 17 на 18 января 1945 г. вывели его раздетого на мороз и обливали холодной водой до тех пор, пока он не превратился в ледяную глыбу. |
Группа располагается полукругом. Заключение экскурсии. |
Экскурсионный маршрут "Откройте мир гончарного мастерства"
«ОТКРОЙТЕ МИР ГОНЧАРНОГО МАСТЕРСТВА»
Автор: Сивиринова Полина, учащаяся 11 «А» класса ГУО «Радошковичская средняя школа Молодечненского района».
Руководитель: Кулакович Наталья Витальевна, учитель английского языка ГУО «Радошковичская средняя школа Молодечненского района».
Цель экскурсии: создание условий для знакомства учащихся с организацией гончарного производства и с местными мастерами-керамистами.
Задачи экскурсии:
содействовать развитию творческих способностей, формированию эстетического вкуса;
создать условия для осознанного в дальнейшем выбора профессии.
Тип экскурсии по содержанию: тематическая (производственно-техническая, профессионально-ориентационная для учащихся).
Форма проведения: экскурсия-демонстрация (ознакомление с производственным процессом изготовления изделий из глины и мастер-класс).
Вид экскурсии: транспортно-пешеходная.
Продолжительность экскурсии: до 6 часов.
Протяженность маршрута: 81 км.
Маршрут экскурсии: г. Молодечно – г.п. Радошковичи, ул. Советская, 12 – д. Городок, ул. Галейки, 1 – г. Молодечно.
Содержание экскурсии: во время экскурсии участники смогут проследить за полным процессом превращения комочка глины в готовое изделие, а также самостоятельно принять участие в изготовлении изделия из глины, посетив мастер-класс.
Общие организационные указания:
провести инструктаж о соблюдении правил и норм безопасности во время посещения производства;
во время экскурсии строго следить за соблюдением правил безопасного поведения экскурсантами.
Данный маршрут применим как дополнение к урокам в 9 классе по учебному предмету «Химия», раздел «Неорганическая химия. Вяжущие строительные материалы на основе соединений кремния», а также в 11 профильном классе на этапе повторения пройденного материала. Кроме того, маршрут можно использовать в рамках мероприятий шестого школьного дня и мероприятий профориентационной направленности.
ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КАРТА МАРШРУТА ЭКСКУРСИИ
«ОТКРОЙТЕ МИР ГОНЧАРНОГО МАСТЕРСТВА»
Пункт маршрута |
Объекты |
Время
|
Основное содержание экскурсии |
Организационные и методические указания |
г. Молодечно |
– |
45 минут |
Встреча с группой, знакомство с гидом и экскурсионным маршрутом, вводная беседа об истории гончарного дела на территории Беларуси |
Установление эмоционально-психологического контакта с группой, напоминание правил поведения в автобусе и общественных местах. Беседа ведется во время движения автобуса. |
г.п. Радошковичи, ул. Советская, 12 |
ОАО «Белхудожкерамика» |
60-70 минут
30 минут |
Ознакомление с полным циклом производства керамической продукции на территории предприятия, начиная с формовки изделия, и заканчивая его росписью. Участники экскурсии имеют возможность встретиться с людьми разных профессий: гончарами, декораторами, художниками и другими. Участие в мастер-классе «Лепка из глины». Полученный в результате продукт остается на память экскурсантам. Посещение выставочного зала, где можно увидеть разнообразие художественных изделий за всю историю существования производства. Поход в магазин готовой продукции «Керамика» с возможностью приобрести сувениры или глину для лепки |
Проводится обязательная беседа по технике безопасного поведения на производстве (в цехах). Дается информация, где можно сфотографироваться и купить сувенирную продукцию. Во время мастер-класса экскурсанты набивают глину в одну из гипсовых форм и таким образом получают сырое изделие в виде какой-либо фигурки: бабочки, листочка и пр. (изделие можно забрать с собой на память). В конце экскурсии каждый участник получает сувенир от предприятия. Дни посещения: пн. – пт. (предпочтительна первая половина дня) Стоимость экскурсии – 9 рублей. Контакты: +375 29 501-57-03 +375 176 79-53-88 |
д. Городок, ул. Галейки, 1 |
Агроусадьба «Традиции и современность» (культурно-историческая территория) |
30 минут на переезд из г.п. Радошковичи в аг. Городок
145 минут на пребывание в агроусадьбе |
Приезд и размещение в агроусадьбе, угощение ароматным напитком на основе имбиря, куркумы, лимона и шиповника. В комфортной обстановке опытный мастер-керамист расскажет о технологии и способах работы с глиной, поделиться секретами своего мастерства и предложит изготовить сувенирный предмет с использованием смешанной техники декорирования в рамках мастер-класса. |
Экскурсовод напоминает о важности бережного отношения к природе, о соблюдении правил общественного порядка на территории агроусадьбы
Стоимость пребывания в агроусадьбе – 12 рублей Контакты: +375 29 172-16-41 Лина Иосифовна Цивина artlina2013@mail.ru |
г. Молодечно |
_______
|
45 минут |
Завершение экскурсии, подведение итогов |
Возможно проведение викторины по результатам экскурсии |
Участникам предлагается сохранить QR-код онлайн-карты маршрута для личного пользования или получить буклет (прилагается к маршруту).